Zuid-Afrika - Reisverslagen van Yanne Gelissen - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika - Reisverslagen van Yanne Gelissen - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrika

Tijdens mijn opleiding bedrijfseconomie heb ik de mogelijkheid om stage te lopen in Kaapstad, Zuid-Afrika. Onder andere door de organisatie YPO, Young Professionals Overseas, heb ik een stageplek bemachtigd bij PlaNet Finance; een organisatie die mensen die met een micro-krediet een bedrijfje opzetten helpen dit bedrijfje goed op te starten en te runnen.
Ook wordt dit de eerste keer dat ik zelfstandig ga wonen! Een spannende tijd dus...

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2014

Ik zou het zo weer overdoen

30 Januari 2014

The Lion Sleeps Tonight

17 Januari 2014

The Beginning of the End

03 Januari 2014

All I want for Christmas is you...

12 December 2013

Skyfall
Yanne

Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in mooie landen, verre reizen en andere culturen. Nu heb ik de leeftijd bereikt waarop ik zelfstandig de wereld kan ontdekken! En dat ga ik dus zeker weten doen!

Actief sinds 15 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 44723

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 05 Februari 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: